Het coronavirus heeft duidelijk zijn gevolgen voor alle bedrijven in Nederland en de rest van de wereld. De meestgestelde vragen hebben we hier voor je verzameld.
Kan mijn bestelling vertraging oplopen door de maatregelen?
Bij ons verloopt tot op heden nog alles zoals normaal. Dus je bestelling gaat net zo snel als altijd de deur uit. We zien wel dat er soms bij PostNl 1-2 dagen vertraging wordt opgelopen.
Hoe wordt mijn bestelling nu bezorgd?
Je bestelling wordt nog steeds bezorgd door PostNl, zij zullen dit echter wel contactloos doen. Ze bellen aan en zullen het pakket bij de deur zetten. Hou je identiteitsbewijs bij de hand voor een tekenbewijs.
Krijg ik mijn bestelling ook als ik in quarantaine zit?
Ja, dat is zeker nog steeds mogelijk. De bezorger zal je pakket contactloos bij je bezorgen.
Kan ik mijn bestelling nog afhalen?
Je bestelling is nog af te halen in Kloosterzande of op een PostNL punt. In België is het momenteel niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een PostNl punt helaas.
Kan ik het virus krijgen via mijn bestelling?
Dit risico is erg klein. Maar het is sowieso goed om je handen vaak te wassen, dus doe dat ook na het in ontvangst nemen van je pakket. Wij wassen onze handen meerdere keren per dag en volgen ruim de richtlijnen van het RIVM om te zorgen dat je bestelling veilig is.
Hebben jullie genoeg op voorraad?
Zeker! We merken slechts bij enkele individuele producten dat er problemen zijn, maar tot op heden hebben we nog (bijna) alles ruim op voorraad of binnen bereik bij de leverancier.
Welke maatregelen hebben jullie getroffen?
We houden ons ruim aan de richtlijnen van het RIVM dus dat betekent o.a. 1,5m afstand houden. Meerdere keren onze handen wassen, papieren zakdoekjes gebruiken, niezen en hoesten in de elleboog, werkplaatsen extra schoonmaken en bij klachten direct actie ondernemen.
Bezorgen jullie nog in België?
Zeker, PostNl bezorgt tot op heden de pakketten nog gewoon aan de deur in België.